Välkommen till receptionen! På Väsby Djursjukhus satsar vi på service.
När ni kommer hit möts ni av professionella receptionister som alltid sätter kunden i fokus och är spindeln i nätet. Här anmäler ni ert besök, bokar ny tid och betalar för ert besök. Vi hjälper även till med direktregleringar under försäkringsbolagens öppettider samt svarar på frågor om foder.
Vi gör vårt bästa för att ert besök ska bli så smidigt och bra som möjligt! I butiken säljer vi foder från Hills, Royal Canin och Specific samt kosttillskott, leksaker och godis.
När besöket är klart kan vi, under försäkringsbolagens öppettider, hjälpa till med direktreglering mot ditt försäkringsbolag.
Det betyder att du slipper betala den del som försäkringsbolaget ersätter – kom bara ihåg att ta med ett aktuellt försäkringsnummer. För denna service tar vi ut en mindre avgift, en så kallad direktregleringsavgift.
Det finns även möjlighet att få hjälp av oss att ansöka om kredit hos LF finans – läs mer om delbetalning hos LF finans här.
Vi tar ej emot kontanter och lämnar heller inte ut fakturor; du måste alltså betala med kort eller swish. OBS! Vi har en 24 timmars avbokningsregel för rehab.
Om avbokning sker mindre än 24 timmar innan bokad tid debiteras besöket. Detta beror på att vår rehab är en konsultverksamhet.
Kontaktinformation
Upplands Väsby Djursjukhus AB
Vilundavägen 30
194 34 Upplands Väsby
Tel: 08-590 307 08
info@vasbyvet.se
Öppettider och tidsbokning
Våra ordinarie öppettider är:
Måndag – torsdag: 08:00-21:00
Fredag: 08:00-18:00
Lördag – söndag: 10:00-16:00
Behandlingar
Patient
Kontakt
Inför operation
Cookies
GDPR
Arbeta hos oss
Om oss
Copyright © 2018 All rights reserved by Kungsängens Veterinärklinik AB